شرکت راهبران بر همین اساس خدمات مشاوره خود را با بهره گیری از تیم کارشناسان و تحلیلگران مجرب با تأکید بر اهمیت نقش مشاوره مؤثر قبل از اقدام به توسعه نرم افزار ارائه نموده و با توجه به نیاز کارفرما مستندات لازم جهت تصمیم گیری مدیران را در اختیار ایشان قرار میدهد.جهت انطباق هرچه بیشتر طرح ها و پیشنهادات راهبران با استانداردهای حوزه برنامه نویسی، حرکت بر مبنای متدولوژی های مرسوم در این حوزه نظیر RUP و ابزارهای مدلسازی مثل UML جزء اصول اولیه خدمات راهبران در زمینه مشاوره می باشد.فرآیند تصمیم گیری پس از تنظیم RFP تولید شده توسط شرکت راهبران تسهیل گردیده و با انتخاب تکنولوژی تولید، می توان وارد مرحله شناخت پیمانکار و اخذ پروپوزال شد.

    ادامه مطلب

 

          
      

 شرکتشرکت راهبران با تکیه بر نیروی متخصص خود در حوزه طراحی و توسعه نرم افزارهای مبتنی بر وب و بر پایه تکنولوژی .NET ، خدمات خود را به صورت کاملاً سفارشی و منطبق با نیاز کارفرما در اختیار ایشان قرار می دهد. در این زمینه راهبران سعی می کند پیش از هر اقدام دیگری با تحلیل دقیق نیاز کارفرما و به کارگیری تمام استعدادهای تکنولوژی یاد شده مراحل پیش تولید را با مستندسازی دقیق و ارائه پروتوتایپ به تأیید کارفرما برساند. کنترل و مدیریت پروژه تولید نرم افزار هم خود دارای ویژگی های خاصی است که راهبران در اجرای پروژه ها به آن توجه ویژه داشته است.

    ادامه مطلب

 

          
      

 شرکت راهبران فن آوری پاسارگاد به دلیل دارا بودن تخصص و تجربه در حوزه اجرای پروژه های مبتنی بر بستر برنامه نویسی DotNetNuke و همینطور ارتباط با جامعه بزرگ کاربران این نرم افزار از طریق وب سایت www.irandnn.ir و مباحثات مبسوطی که در این سایت و در بخش انجمن صورت گرفته تصمیم به برگزاری دوره های آموزشی این نرم افزار بر اساس سرفصل های مجموعه Engage که خود متولی آموزش نرم افزار می باشد، گرفته است. در این مسیر، مؤسسه آموزشی کهکشان نور به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزشی دوره های Microsoft در ایران و همینطور دارا بودن اولین ساختمان هوشمند آموزشی، طی توافق صورت گرفته میزبانی این دوره ها را بر عهده گرفته است.

    ادامه مطلب

 

          
      

رویکرد شرکت راهبران فن آوری پاسارگاد در ارائه خدمات پشتیبانی، ایجاد فرصت های جدید همکاری با کارفرما است. افزایش سطح رضایت کارفرما از خدمات این شرکت در حوزه پشتیبانی که در واقع مهمترین بخش همکاری است باعث می شود تا فضای همکاری با اعتماد بیشتر کارفرما شکل بگیرد. در این فضا کارفرما بهتر و بیشتر پیشنهادات راهبران را پذیرفته و این پیشنهادات را برگرفته از تجربه و شناخت نسبت به جنبه های مختلف زمینه فعالیت خود می داند.
خدمات پشتیبانی این شرکت در حوزه فنی به صورت کاملاً آنلاین و از طریق سامانه Ticket Center به آدرس http://my.irandnn.ir صورت می گیرد. این سامانه علاوه بر امکان تعیین حوزه مورد نظر پاسخگو، کلیه تعاملات داخلی راهبران و ارجاعات موضوع به کارشناسان مربوطه را به اطلاع کارفرما می رساند و به علاوه تاریخچه هر مشکل طرح شده به همراه زمان پاسخگویی در سیستم ثبت می گردد که در پایان دوره های مشخص گزارش آن به کارفرما ارائه می گردد. 

    ادامه مطلب

 

          
      

شرکت راهبران به منظور سهولت کار نصب و نگهداری پورتال اقدام به ارائه سرویس میزبانی تخصصی پورتال خود نموده است که علاوه بر تأثیر مستقیم بر تسهیل فرآیندهای اشاره شده باعث می شود کارفرما در کمترین زمان مجموعه خدمات مرتبط با پورتال و سرویس میزبانی را دریافت نماید و برای حل مشکلات خود از مجموعه واحد خدمت بگیرد.در این خصوص اشاره به این نکته الزامی است که راهبران با توجه به منابعی که برای میزبانی پورتال و مدیریت آن به لحاظ مختصات سرور و پهنای باند نیاز دارد تعدد دامنه ها را بر روی سرورهای خود کاهش داده و در مقابل فضا منابع بیشتری زا به هر دامنه و پورتال اختصاص می دهد.

    ادامه مطلب

 

          
      

شاید یکی از امتیازات و نقاط کلیدی تمایز راهبران با سایر مجموعه های فعال در حوزه وب توجه این شرکت به مقوله گرافیک و واسط کاربری ( GUI ) است. تخصص و دانش فنی در حوزه توسعه نرم افزار اگرچه بسیار ارزشمند است اما زمانی یک نرم افزار از استقبال مناسبی برخوردار خواهد شد که واسط گرافیکی کاربرپسندی داشته باشد. چه بسیار نرم افزارهایی که علیرغم پشتوانه قدرتمند منطق برنامه نویسی، به دلیل ضعف و نارسایی محیط کاربری با شکست روبرو شده اند.راهبران با شناخت این نقطه حساس در مسیر توسعه نرم افزار، واحد گرافیک خود را به موازات واحد فنی با نیروی متخصص و خلاق تقویت نموده و به تبع آن خروجی پروژه های خود را تا حد امکان بهینه نمود.

    ادامه مطلب

 

 
کلیه حقوق سایت برای شرکت راهبران فن آوری پاسارگاد محفوظ می باشد
);